La Aventura Mexicana - Reisverslagen van Willemijn Brouwer - WaarBenJij.nu La Aventura Mexicana - Reisverslagen van Willemijn Brouwer - WaarBenJij.nu

La Aventura Mexicana

Van 20 januari t/m 2 augustus woon ik in Mexico; hier zal ik 5 maanden studeren aan de Universidad Nacional Autonoma de Mexico en daarna nog twee maanden reizen door het prachtige Midden-Amerika. Via deze blog zal ik proberen jullie mee te nemen op dit grote avontuur

Recente Reisverslagen:

31 Juli 2014

El Fin

25 Juni 2014

Aventuras - Parte I

21 Mei 2014

Adios UNAM!

22 April 2014

Cuba Libre (?)

30 Maart 2014

Viajes & Pobreza
Willemijn

Voor het laatste semester van mijn bachelor Internationale Betrekkingen en Internationale Organisatie verhuis ik voor een half jaar naar Mexico-City; in deze blog zal ik proberen de sfeer en het leven in deze miljoenenstad aan jullie mee te geven!

Actief sinds 07 Jan. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 10682

Voorgaande reizen:

20 Januari 2014 - 02 Augustus 2014

La Aventura Mexicana

Landen bezocht: